غرفه های نمایشگاهی آنلاین

غرفه های نمایشگاهی آنلاین

معرغی مجازی کلیه شرکتها و فروشگاهها
غرفه های نمایشگاهی آنلاین

غرفه های نمایشگاهی آنلاین

معرغی مجازی کلیه شرکتها و فروشگاهها

سلمان پلاستیک تولید سطل زباله ، سبد پیک نیک ، سبد لباس

تولیدی سلمان پلاستیک با 25 سال سابقه در امر طراحی ، قالب سازی و تولید لوازم خانگی پلاستیکی ، همچنین اولین تولید کننده سطل های دو رنگ در ایران در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد.

اکنون افتخار دارد محصولات وارداتی را با مارک و نام تجاری نوبل معرفی نماید. این محصولات تحت نظارت کیفی سلمان پلاستیک تولید شده و از مرغوبیت بالایی بر خوردار می باشد.

با واردات این اجناس قصد داریم بزودی کلکسیون کاملی از لوازم خانگی پلاستیکی را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرارداده تا به انتخاب آنها احترام بگذاریم.

کلیه اجناس خارجی با نام تجاری و بسته بندی نوبل عرضه می شود، لذا خواهشمند است در هنگام خرید به آرم و نشان نوبل توجه فرمائید.


افزون پلاست کلمن آب

شرکت افزون پلاست در سال 1382 با افتتاح کارخانه افزون پلاست در زمینی به مساحت 11،000 متر مربع در شهر کاشان و با مدیریت جمعی از افراد خبره و متخصص با بیش از 30 سال تجربه در صنعت پلاستیک و ملامین، فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات خانگی پلاستیک و ملامین با کیفیت بالا اعم از محصولات پلاستیک تزریقی و بادی و ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیک و ملامین آغاز نمود.


هدف عمده مدیران این شرکت از احداث این واحد صنعتی، حفظ و گسترش عرصه فعالیت های شرکت در امر صادرات محصولات پلاستیک و کسب بازار های جدید صادراتی بوده است و هم اکنون بخش اعظمی از تولیدات این شرکت به بازار کشورهایی همچون امارات متحده عربی، جمهوری آذرباییجان، جمهوری ارمنستان، عراق، عربستان سعودی، کویت، افغانستان، موزامبیک ، نیجریه، آنگولا و بسیاری از کشورهای دیگر صادر می گردد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به اقلام زیر اشاره نمود: 

- محصولات یونولیتی از جمله فوم صندوقی و فوم سقفی. 

- لوازم خانگی پلاستیکی تزریقی مانند میز و صندلی ، چهارپایه ، سطل زباله ، فایل ، انواع سبد ، پارچ اب و ... 

- لوازم خانگی پلاستیکی بادی مانند گالن و دبه و ... .

- انواع ظروف ملامین .

- انواع کلمن 

دفتر فروش کارخانه
شماره های تماس
  • ۶۶۸۰۷۲۷۷ ۰۲۱
  • ۶۶۷۹۹۶۷۸ ۰۲۱
  • ۶۶۸۱۹۵۱۲ ۰۲۱
  • ۵۵۶۲۵۵۳ ۰۳۱

شماره های همراه
  • ۹۳۶۸۸۷۰۳۴۰ ۰۰۹۸
  • ۹۱۹۰۳۹۵۰۱۰ ۰۰۹۸

شماره های فکس
  • ۶۶۷۹۹۶۷۷ ۰۲۱

ایمیل ها

وب سایت ها

دفتر مرکزی
تهران،
بزرگراه فتح ، بعد از شیر پاستوریزه ، خیابان فتح پنجم ، پلاک 13

MAP DATA ©2015 GOOGLE
کلمن آب افزون پلاست 66807277 021
MAP

جک پالت متین یدک

شرکت جک پالت متین یدک :

طراح و سازنده و تولید کننده انواع جک پالت و بالابر های هیدرولیکی و و استاکر و دستگاه های هیدرولیکی دستی و برقی . شرکت تولیدی متین یدک (گروه صنعتی اکسپرس) از سال 1380 کار خود را در زمینه ی تراش تخصصی قطعات هیدرولیکی و جوش تخصصی ماشین آلات صتعتی شروع کرده است.

در این سال ها شروع به تولید انواع جک پالت و استاکر های دستی ، برقی ، شارژی ، انواع جک پالت ، بشکه بلند کن ، جرثقیل کارگاهی ، نفربر ، بالابر های هیدرولیکی صنعتی ، فروشگاهی و خانگی و ... کرده است.

مفتخریم که در این زمینه توانسته ایم به شرکت های زیادی کمک کنیم.کیفیت خوب،ایمنی بالا،زیبایی محصولات ، تسریع در کاربری ،خدمات پس از فروش و گارانتی از ویژگی های محصولات متین یدک می باشد.

جارو برقی مرکزی آپامه

( شرکت خدماتی ، صنعتی و بازرگانی پانیا آپامه کارا )

-- طراح و تولید کننده و فروشنده انواع جاروهای برقی مرکزی ایرانی و خارجی با برند های apame- ratika - GV

-- عرضه کننده انواع ماشین های نظافت صنعتی نظیر : اسکرابر,پالیشر,واترجت ,انواع جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی و ...

-- انجام انواع خدمات نظافت صنعتی 

(( دارای نمایندگی انحصاری شرکت GLOBO VAC انگلستان در ایران )) - دارای نمایندگی فروش محصولات و ماشین های نظافت صنعتی و نیمه صنعتی وارداتی


                                                                                                                                               به نام خدا


شرکت خدماتی ، صنعتی و بازرگانی پانیا آپامه کارا فعالیت خود را از سال 1384 در زمیته های  فنی مهندسی ، طراحی و پیمانکاری آغاز نمود و با اجرای پروژه های متعدد و تلاش های مثمر ثمر ضمن کارآفرینی برای بسیاریاز هموطنان  و نوآوری کیفی و کمی در نحوه ارائه خدمات ، گام های موثری در جهت پیشرفت و سازندگی در عرصه های مختلف برداشته است .

باتوجه به اهمیت مبحث ساختمان ، محیط زیست و بهداشت شهری و شهروندی و تغییر نگرش در نوع برنامه ریزی های نرم افزاری و سخت افزاری  در این رابطه ، نیاز مبرم به استفاده از ابزارها و شیوه های نوین در این صنایع احساس میشد. لذا این شرکت نیز همگام با تحولات در این عرصه ، همراه با نوآوری و فناوری روز دنیا فعالیت های خود را بر اساس ارائه خدمات پیشرفته و نوین به هموطنان عزیز ما استوار نموده است .

در این راستا ؛ با طراحی ، تولید و عرضه انواع جاروهای برقی مرکزی هوشمند با کاربری های متناسب و متفاوت در ساختمان ها ، همچنین عرضه انواع دستگاه های نظافتی صنعتی با انواع کاربری در اماکن و مشاغل مختلف و ارائه خدمات نظافت صنعتی در اماکنی نظیر :


کارخانه ها و کارگاه ها ، مراکز تجاری ، اداری ، درمانی و ... با در نظر داشتن اولویت های مهمی نظیر    مدیریت بر کیفیت ، استاندارد و رضایتمندی مشتری در خدمت شما عزیزان می باشیم .